ZUID KENNEMERLAND - La Plume Media, Motopp en POP Creative
Agency zijn dit jaar de drie finalisten van de Participatie-prijs werkgevers
Regio Zuid-Kennemerland.
La Plume Media (Haarlem) is een specialistisch bureau voor
interne communicatie van grote organisaties. Motopp (Amsterdam) is een
landelijk werkend trainings- en detacheringsbureau voor statushouders. POP
Creative Agency is een creatief productiebureau van bedrukt textiel.
De werkgeversprijs richt zich op werkgevers in
bedrijfsleven, non-profit en overheid die mensen met een afstand tot de
arbeidsmarkt aan het werk helpen en houden. De drie geselecteerde werkgevers
zijn voorbeelden voor andere werkgevers.
In de komende tijd vinden verdiepingsgesprekken van de jury
met de drie finalisten plaats tijdens bedrijfsbezoeken. Werkgevers konden zich
zelf aanmelden, maar ook anderen konden werkgevers voordragen. De kandidaten
moeten aan deelnamecriteria voldoen en worden getoetst aan strenge
selectiecriteria. Alle selectiebeslissingen worden genomen door de
onafhankelijke vakjury onder voorzitterschap van Linda Rodenhuis. Eerder wonnen
Vos Supermarkten, MEO Haarlem, Secrid, Fenicks en Inholland Haarlem deze werkgeversprijs.
De prijs is een initiatief van Spaarne Werkt en het
Werkgevers Servicepunt. Op donderdag 14 november is de jaarbijeenkomst. Dan
worden de drie finalisten gepresenteerd en maakt de jury de winnaar bekend.
Meer informatie staat op deze website. Aanmelden voor het evenement kan via
deze webpagina. De inspirerende interviewfilms met alle vijftien finalisten bij
de vorige edities staan op deze webpagina.
(op foto bovenaan het bericht: De drie finalisten TommyTomato, Iber Lengua en Inholland
Haarlem vorig jaar samen op het podium)